marți, 2 aprilie 2013

Elevii vâlcenii se luptă cu drogurile prin artă

La sfârşitul săptămânii trecute, Agenţia Naţională Antidrog, prin Centrul de Prevenire, Evaluare şi Consiliere Antidrog Vâlcea, a premiat câştigătorii vâlceni ai ediţiei a IX-a (2011 – 2012) a Concursului Naţional „Mesajul meu antidrog”.
WWW.EUROVALCEA.RO
elevii valceani se lupta cu drogurile   Elevilor le-au fost oferite diplome şi premii, acordate de către membrii C.P.E.C.A. Vâlcea cu sprijinul Asociaţiei Iniţiative din Râmnicu Vâlcea. La ediţia de anul trecut s-au înscris în concurs, din judeţul Vâlcea, 53 de lucrări de la 8 unităţi de învăţământ, gimnazial şi liceal, la următoarele secţiuni: eseu literar, film de scurt metraj, poster-fotografie digitală, spot şi pictură. Dintre acestea, elevii vâlceni au  câştigat la nivel naţional două premii. Astfel, a câştigat locul I, la secţiunea eseu literar, Teodora Anca Nicu, de 14 ani, elevă la Colegiul Naţional „Mircea cel Bătrân” Râmnicu Vâlcea, fiind coordonată de profesor Simona Tămaş, cu lucrarea „Între droguri şi curcubee”.
   În cadrul lucrării, eleva descrie "greşeala" de a se lăsa atrasă de droguri, lupta ei interioară şi victoria vieţii şi a culorilor în faţa tentaţiei: „Ştii ce am desenat? UN CURCUBEU...şi voi zbura până la el, să-i şoptesc: Am luptat!, Am învins!, M-am lăsat! ”.
Adolescenta, reprezentanta judeţului nostru la Olimpiada de limba şi literatura română, din acest an, a afirmat că: „Am încercat să mă pun în locul unei persoane care trece prin aceste stări ciudate, de a fi drogat. Am arătat lupta mea cu drogurile, prin artă, prin puterea literelor şi am câştigat! Cu siguranţă voi participa şi la ediţia a X-a a concursului mesajului meu antidrog”.

citeşte TOT articolul - CLICK  aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu