Din 23 martie, Minimax va avea o nouă imagine; atât logo-ul cât şi cunoscutele personaje ale postului vor fi proiectate 3D, iar difuzarea canalului TV se va efectua în format 16:9.
WWW.VOCEA-OLTENIEI.RO
Noua înfăţişare debutează cu o campanie naţională, prin intermediul căreia Minimax îi învaţă pe copii să recicleze. Adresat micuţilor telespectatori cu vârste cuprinse între 2 şi 12 ani, Minimax face un important pas în dezvoltarea vizualului său, inserând o serie de elemente 3D.
“De 12 ani ne mândrim cu un canal de televiziune creat special pentru copii, cu programe non-violente. Întrucât piaţa de televiziune se află într-o continuă schimbare, ne-am propus să aducem ceva nou, prin care să ne diferenţiem şi să ne adaptăm nevoilor publicului. Tehnica 3D va genera şi mai mult spectacol iar telespectatorii vor trăi noi experienţe, alături de personajele Minimax. În egală măsură, rămânem un canal TV care sprijină educația și dezvoltarea celor mici, atât prin conținutul său, cât și prin activitățile extra-școlare demarate”, declară Anda Mânza, Country Manager Chello Networks.
citeşte TOT CLICK AICI
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu