luni, 11 februarie 2013

Reînnoirea Certificatelor digitale pentru semnătură electronică

Reînoirea certificatelor electronice
WWW.EUROVALCEA.RO
certificat digital   DGFP Vâlcea reaminteşte că, după expirarea perioadei de valabilitate a certificatelor digitale (un an), acestea trebuie reînnoite. După obţinerea certificatului de semnătură electronică reînnoit de la unul dintre furnizorii autorizaţi, contribuabilii vor urma paşii de mai jos.
1. Se descărcă formularul „Document de confirmare”
2. Se completează datele de identificare ale titularului certificatului şi adresa de e-mail.
3. Se semnează şi se trimite prin e-mail la furnizorul de certificat documentul completat.
4. Furnizorul de certificate va aplica semnătura electronică şi va înapoia documentul confirmat.
5. Se accesează websiteul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală (ANAF), la adresa www.anaf.ro, categoria Declaraţii electronice, modulul Reînnoire certificate calificate.
6. Se selectează documentul de confirmare primit de la furnizorul de certificate.
7. Se tastează butonul Transmite documentul.
8. După o perioadă de maxim 4 zile lucrătoare de la transmitere, ANAF trimite noul număr al certificatului digital şi accesul la Serviciul de depunere on-line.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu