miercuri, 21 noiembrie 2012

Aurel Vladoiu: "Nu am facut promisiuni desarte"

„Nu am făcut promisiuni deşarte, ci am prezentat oamenilor măsurile care se vor concretiza prin programul de guvernare al USL” • declară Aurel Vlădoiu, candidatul Uniunii Social Liberale în Colegiul Horezu pentru Camera Deputaţilor

aurel vladoiu nu am facut promisiuni desarte   Zilele trecute, Aurel Vlădoiu – candidatul Uniunii Social Liberale în Colegiul Horezu pentru Camera Deputaţilor şi Remus Daniel Niţu – candidatul USL în Colegiul Horezu-Brezoi pentru Senat s-au deplasat în mai multe localităţi ale judeţului. La Pietrari, cei doi politicieni au mers prin târgul de săptămână, ocazie cu care au distribuit materiale promoţionale şi au discutat cu cetăţenii şi comercianţii.

   „Împreună cu domnul Dan Niţu, candidatul USL pentru Senat, am stat de vorbă cu foarte mulţi locuitori din Pietrari, Păuşeşti - Otăsău, Bărbăteşti, Costeşti şi Stoeneşti. Am prezentat obiectivele guvernării USL pentru perioada imediat următoare, iar oamenii s-au arătat interesaţi de lucruri punctuale, cum ar fi locuri de muncă, indexarea pensiilor sau scăderea TVA la alimente. Pe lucrătorii de la Oltchim, care sunt într-un număr destul de mare din această zonă, i-am asigurat că pe premierul Victor Ponta îl interesează cu adevărat soarta combinatului. Tot în privinţa locurilor de muncă, este grav faptul că mulţi tineri pleacă să lucreze în alte ţări din Europa. Într-adevăr, situaţia din ţara noastră nu este tocmai bună, dar mesajele preşedintelui Băsescu nu sunt potrivite şi trebuie să găsim condiţii pentru ca tinerii calificaţi să lucreze în folosul ţării noastre”, declară deputatul Vlădoiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu