sâmbătă, 19 ianuarie 2013

ELENA UDREA: Turismul are nevoie de profesionişti

Elena Udrea: M-am ferit până acum să îi dau răspunsuri actualului ministru delegat al turismului, membru al Partidului Conservator. Cred că e jenant să existe schimburi de replici, la un asemena nivel, între două femei.
WWW.VOCEA-OLTENIEI.RO
Elena Udrea   Şi eu am preluat domeniul de la o femeie, membru PNL, căreia i-am mulţumit pentru ceea ce a făcut în turism şi cu care am colaborat mai apoi în multe proiecte importante. Consider însă că, răspunzând astăzi atacurilor respectivei doamne, nu polemizez cu aceasta, ci îi dau o replică lui Dan Voiculescu, cel care şi-a pus subordonaţii să încerce să distrugă mediatic toate realizările din turism din vremea mea.

   De când a fost numită ministru, spre “surprinderea” ei, acum din ce în ce mai mult a tuturor, dansa încearcă şi nu reuşeşte să înţeleagă cum functioneza turismul. Pare că singurul scop pe care i l-a trasat şeful de facto de partid este să caute şi să critice proiectele mele. Dacă ar fi în stare să continue ceea ce am început eu în domeniu, ar fi o mare performanţă pentru domnia sa. Câteva lucruri i-ar fi de folos pentru început măcar, dacă le-ar şti.

citeşte TOT - click AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu