sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Părintele Paul Octavian Stănciulescu a plecat dintre noi spre locuri senine

Redacţiile VOCEA OLTENIEI şi EUROVALCEA transmit condoleanţe familiei îndurerate
Paul Octavian Stanculescu   Dumnezeu să vă dea puterea de a trece peste suferinţă cu gândul că voia Celui de Sus, chiar necunoscută şi uneori greu acceptată de noi, este întotdeauna calea cea mai bună, pentru că în preştiinţa şi jertfa Sa, El îl va ţine în braţele iubirii Sale.
   Dumnezeu să-l ierte şi să-i primească sufletul în Grădina Raiului, lângă Tronul Celui pe care l-a căutat şi l-a iubit!
      Redactor şef,
               Szőcs  Francisc

4 comentarii:

  1. Plăcut fiind Lui Dumnezeu, l-a pus la încercare, şi L-a aflat Lui vrednic... de aceea l-a chemat mai devreme, ca pe un om bun...
    pr. mitu daniel

    RăspundețiȘtergere
  2. Am cunoscut un om ,un preot ,un parinte,un frate,am cunoscut pe dumnezeu prin parintele Paul.Un preot de altfel cum rar intilnesti in cultul crestin ortodox.O voce calda,blajin,smerit,respectos cu toata lumea,binefacator pentru cei ce cereau ajutor.Hranea copi orfani si oameni ai strazii.Citi preoti mai fac aceste binefaceri ?!,sunt destui dar nu au acest har de la dumnezeu.Mai acum osaptamina am avut placuta surpriza sa fie oaspete in casa mea,atit eu si familia mea am fost coplesiti de generozitatea sa indemnindu-ne spre credinta si dragoste catre semeni.Muncea cu multa placere,chiar daca se trezea dimineata la ore mici pentru a fi la biserica domnului.A facut lucruri bune dar cineva din breasla a fost tot timpul in umbra sa ,si era impotriva la orice facea pentru enoriasi sai.Daca si atunci cind a trecut in nefiinta acel preot il discuta de rau,si a pus piedici la toate institutiile judetului sa nu fie imormintat linga lacasul unde a slujit.Parintele Paul il iarta asa cum a iertat de-a lungul anilor dar trebuie sa gindim caci toti suntem muritori.Frate Paul,fie ca bunul dumnezeu sa te odihneasca ,roagate si pentru noi pacatosii:Dumnezeu sa te ierte;Vesnica pomenire.In veci nu te vom uita.

    RăspundețiȘtergere
  3. un preot atat de bun, de bland si apropiat rar mai gasim astazi.eu sunt acum departe de el si vestea mortii sale fulgeratoare m-a indurerat profund, viata m-a adus pe alte meleaguri, dar de fiecare data cand veneam in Ramnic , imi faceam drum la Maica Domnului si ma bucuram de revedere ,gaseam mereu o vorba buna si de la parintele, il revad cu ochii mintii -mereu zambitor, politicos, cu suflet curat si foarte bun ascultator , aplecat spre ajutor si credinta.Consider ca este o mare gresala sa nu se lase sa fie inmormantat in curtea bisericii pe care a slujit-o cu atata dragoste si daruire.Poate se revine asupra deciziei.Dumnezeu bunul stie caile sale, chiar daca noua oamenilor ni se par de neinteles uneori.
    Dumnezeu sa il ierte sa il odihneasca in randul dreptilor, cum el a fost .Parintele Paul poate a fost chemat la ceruri mai devreme, este acolo nevoie se pare de oameni destoinici, sa nu il uitam.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ultimul inger de pe pamant a fost chemat la ceruri, mult prea devreme. Special am cerut sa imi boteze ingerasul meu si a facut lucrul acesta. Parintele Paul a fost singurul preot pe care il cunosteam care nu a facut seminarul pentru a avea o viata avuta sau cu alte scopuri ascunse. Inca de cind era elev la Seminarul Teologic in fiecare ajun de Craciun aduna tineri si tinere din parohia Treistari a Preotului Veteleanu si mergeau prin oras in colind. Cu banii adunati si plus ce mai punea fiecare din propriul buzunar se mergea la magazin si cumpara dulciuri pe care apoi le duceau la copiii din Orfelinatul din Nord.
    Imi pare nespus de rau de trecerea la nefiinta a Preotului Paul, sincere condoleante familiei si in special sorei lui, Preoteasa Daniela.

    RăspundețiȘtergere