sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Primarul municipiului Râmnicu Vâlcea consideră munca în administraţie ca fiind una de echipă

WWW.EUROVALCEA.RO
Comunicat de Presă
emilian francu   Trebuie să încep prin a recunoaşte că nu am înţeles virulenţa recentului atac al domnului preşedinte al Consiliului Judeţean la adresa demersurilor mele făcute la Ministerul Sănătăţii altfel decât punând-o pe seama unei regretabile neînţelegeri. Şi aceasta pentru că solicitarea mea scrisă de alocare a unei ambulanţe de tip B cu tracţiune 4x4 a fost făcută la cererea expresă a Serviciului de Ambulanţă Judeţean Vâlcea. Ambulanţierii vâlceni au solicitat acest autovehicul de intervenţie ştiut fiind că, în condiţii meteo nefavorabile, în zona pârtiilor noului domeniu schiabil de la Vidra – Obârşia Lotrului se poate interveni numai în acest fel.

   Cu ocazia întâlnirii de săptămâna trecută cu ministrul Eugen Nicolaescu am abordat – mandatat fiind de Serviciul de Ambulanţă Vâlcea – şi situaţia schemei de personal blocate de la această instituţie, înaintând şi o adresă a SAJ în acest sens. Nu am menţionat în mod public acest subiect întrucât eu am obiceiul să vorbesc doar despre lucruri realizabile în termene clar stabilite şi nu despre aspecte teoretice. Îi reamintesc, cu această ocazie, domnului preşedinte Ion Cîlea că atributul modificării Ordonanţei de Urgenţă nr. 34/2009 revine exclusiv Guvernului Ponta şi nu se poate face la iniţiativa unui singur ministru.

citeşte TOT în EUROVALCEA - click AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu