miercuri, 17 octombrie 2012

Mario Ovidiu OPREA candideaza pentru Senat

Mario Ovidiu OPREA: În mod oficial vă anunţ că mi-am depus candidatura pentru un nou mandat la Senatul României, după o perioadă de opt ani în care am reprezentat interesele doljenilor în Parlament.

mario ovidiu oprea   Îmi doresc să obţin al treilea mandat din cariera mea politică pentru că românii de azi şi românii de mâine vor să-şi construiască legitim o identitate şi să nu mai fie trataţi ca nişte simple resurse electorale. Sunt îndreptăţit să merg mai departe. Pentru că, în ultimii ani, am redefinit situaţii evoluând prin muncă, respectând legea, spre deosebire de aleşii PDL care au avut mâinile înfipte până la cot în sacul cu bani publici.

   Candidez în acelaşi Colegiu, respectiv Colegiul Uninominal 4 Băileşti-Calafat care cuprinde 24 de localităţi. Pentru că am sudat o legătură de valoare şi ambiţioasă cu oamenii locului, care la alegerile locale au votat o conjunctură originală, în care un viitor mai bun se prefigurează în actuala formulă instituţională ce poartă amprenta USL.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu